addon for delivery

Ask the community for help and support.
GdNico
Posts: 11
Joined: Tue Jul 20, 2021 8:43 pm
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: addon for delivery

Post by GdNico »

ça y est, j'ai effectué la mise à jour 1.0.8.8.
et cela fonctionne pour moi.
j'ai juste eu un soucis avec un report de spécifique (une ligne mal mise en commentaire mais rien voir avec MR) dans le Core qui faisait bugger les redirections de pas mal de liens... dont celui de la lise des relais, mais j'avais un message d'anomalie dans ma page. après correction, cela allait mieux partout.
dans une prochaine version, je vais ajouter tes modifs et regarder un peu à modifier le code pour le rendre plus semblable aux normes de développement de Phoenix

that's it, I made the update 1.0.8.8.
and it works for me.
I just had a problem with a specific (a line in comment, nothing to do with MR) in the Core which caused the redirects to bug a lot of links... including that of the relay list, but I had an anomaly message in my page. after correction, things were better everywhere.
in a futur versio, i will add your mods and look a bit at modifying the code to make it more similar to phoenix development standards

Tags:
thierryc
Posts: 12
Joined: Sun Mar 07, 2021 7:34 pm
Has thanked: 4 times

Re: addon for delivery

Post by thierryc »

bonjour
merci pour ton retour
il faut que je regarde ce qui bug car pour moi la page de MR pour le choix des relais ne s'ouvre pas
et aucun message d'erreur
je vais refaire un contrôle sinon refaire une réinstallation
Hello
thank you for your feedback
I have to look at what is wrong with it because for me the MR page for the choice of relays does not open
and no error message
I'm going to check again, otherwise I'll have to reinstall
Post Reply